SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

23 September 2009

aku FOBIA????



Ahad lepas aku diundang sebagai responden oleh sebuah akhbar tabloid untuk sebuah rencana, paper ape korang carik le sendiri ek segan lak aku nak bagitau paper ape & untuk rencana ape, yang penting aku dah gained experience daripada isu yang bakal diterbitkan nanti. Tak sangka plak aku sampai awal kat agensi tu ingatkan tak jam rupa - rupanye kurang sejam jer untuk sampai ke sana dari Kota Damansara. Yang malangnye terpaksa menunggu reporter nye belum sampai padahal orang yang nak di-interview plak sampai dulu. Tak lama masa diambil untuk sesi interview dan aku pun dah standby apa yang patut aku cakap then terus buat photo shooting. Aiseh ni la expertise aku, posing, hehe...menggunakan bakat 'foto-gedik' aku so aku pun pose la cane yang patut mengikut kehendak rencana tu nanti. Kalo ape yang terkeluar nanti bukan daripade mulut aku siap la amoi tuh aku karate sampai lumat. Sayangnye tak bole la plak nak copy pic yang dah diambil sebab dah jadi hakcipta company, tunggu je la keluar dalam paper nanti...

Tiada ulasan: