SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

22 September 2009

alhamdulilah....


Aku br smpai opis, tpakse park kete kt parking tepi sg coz parking dpn MPB full, aku malas nk park kt basement esok pagi kene ubah lak. Td pegi klinik amek ubat demam, pelik btol tgh ari td ttiba jer leh demam ape xtau le demam rindu kot muahahaha. doc check n aku xde pape may be sejuk sgt 2 yg buat demam. takut gak kot2 swine flu ker hiks...



Aku bkn leh tidow pn siang td, segar kmain plus demam mngejut. Ntah la aku rasakn smthing wierd, aku asik teringatkan somebody, nk kate angau pn ade, fikir nye fikir rupe2nye aku angau kt Cinta Laura hahaha...kalo la awek aku camtu, lumayan sih ! aku suke ppuan gedik cam watak dia dlm cite Upik Abu & Laura.



kalo ikut roster mlm ni last le koje tp aku ingat nk OT esok mlm nk abehkan pape job yg pending, n pas tu aku free 2 ari weeknd xtau nk buat pe ingat nk lepak Shah Alam jer xpun pegi Serdang jumpe kekasih hati yg terchenta kuang kuang kuang...Kalo malas kuar aku nk tido smpai lebam !



Izani bgtau nk settle kn utang beribu2 dia kt aku ahad nie, kalo btul aku nk booking ticket flight pegi Jakarta bln 7 nie utk bsame2 kekasih hati ku...ha ha ha ha, ketawa lah lagi...



Hmm...dh nk pegi buat keje awal sket, cam biase trpakse la pakai tebal2 cam org eskimo kalo x mati beku la aku dlm workstation.



Buat Datuk Johan Jaafar, slmt datang ke Media Prima Berhad !

Tiada ulasan: