SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

22 September 2009

ape cerita semalam - pt.2


part 2



Lepas makan kitaorang terus ke rumah Syafii, sampai - sampai aje dalam umah dia mak aih memang lain especially dinding la dah bercat baru, warna biru navy, hmm good choice, aku macam pernah tengok umah sape entah rasenye member Tagged kot dindingnye bercat biru juge, sape - sape yang terasa dinding rumah dia biru tu iya la kamu le tu saye maksudkan. Aku cume tolong sikit - sikit jer, sebenarnye aku alah dengan bau cat kayu, nasib baik la aku tak tergerak hati nk tolong Syafii cat frame dan pintu yang belum dicat, kalau tak abeh la aku pecah kepala la menahan sakit huhu..tak ade apa sangat nak buat, just lepak - lepak dan borak sambil tengok tv plasma baru Syafii. Kalau pasal tv nih aku bukan tak suke cume aku bukan jenis tengok tv sangat sebab keje aku pun di office kene ngadap skrin tv dan computer, cukup la tv kecik aku kat umah tu bukannye selalu on, aku layan music je kat umah kadang - kadang melalak sorang - sorang untuk hiburkan hati. Nasib baik suare aku sedap hahahahha...Tiba - tiba Syafii bagitau lampunye macam tak cukup something, so dia nak pegi ke kedai lampu tu balik, rupa - rupanya memang patut kitaorang pegi ke kedai tu balik sebab Syafii tertinggal kad kredit dia...aduh ape yang kau ingat bro, fikir sal kawen sampai kad kredit boleh lak tertinggal.

Aktiviti memasang lampu bermula lepas 5pm sebab kawan Syafii yang dia panggil Gemuk baru lepas balik dari keje di KLCC. Payahnye kemain aku nengok dorang pasang lampu besau tu, aku just tolong tengok hahaha..

lepas isyak aku hantar Syafii balik ke rumah family dia dan aku pun terus gerak balik Kota Damansara, aku pun dah penat sangat huhu. Sebelum balik aku pegi makan dulu kat mamak berhampiran rumah, mai aih penuh manusia baru la aku teringat malam tu ade football match antara MAN U dan MAN C, aku tak berapa layan sangat sebab perut aku lapar, cepat - cepat aku makan then balik rumah.

Lepas mandi dan solat aku terus online nak check email dan tagged nie, tiba - tiba Ash YM dan kitaorang pun borak la pasal seseorang yang aku baru kenal di Tagged nie, ngumpat serba sikit maklum la Ash kan wartawan WANITA, hal korek - mengorek cite nih dah jadi permainan dia hari - hari. sambil - sambil tu aku transfer pic dari camera ke laptop aku untuk upload ke Tagged. Ah lalok la tido bagus, kedengaran di luar Wan dengan parents dia baru balik, aku dah letih so aku tido dulu. Cuma teringat kan Izani aku rase geram.

Hmm...itu le aktiviti aku semalam.

Apa pula akan berlaku keesokan hari nye?

Tunggu...

Tiada ulasan: