SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

22 September 2009

Jujurlah padaku....


ALHAMDULILAH !! BARU PEKENA BUBUR MCD. 2NITE SYSTEM BACK TO NORMAL SO I CAN PROCEED WITH MY DAILY TASK. THANKS IKBAR SEBAB BELANJA AKU BUBUR MCD, EKAU MASYUK KAN DENGAN BACK DATED + INCREMENT, PERGH AKU DAH MERASA BULAN LEPAS TU PUN TAK ABEH LAGI, SIMPAN UNTUK BUAT BELANJA STUDY NANTI.

TENGAH HEADACHE NIH SEBAB TAK CUKUP TIDO, BIASA LE KALO KEJE MALAM, SIANG NYE MEMANG SUSAH GILE NAK TIDO WALAUPUN SEKEJAP. TAK PE LA UBAT PUN DAH TELAN JAP LAGI OK LA TU. RAHIM DAH REMIND PASAL NAK TENGOK MOVIE ESOK TENGAH HARI SEBABNYE TENGAH HARI TADI TAK JADI AKU DAH PANCIT, NGANTUK TAPI TAK LEH TIDO. ESOK BOLE LA GAGAHKAN DIRI, TAK NAK LA HAMPAKAN KAWAN AKA SEDARA, FYI RAHIM NIE SEDARA JAUH AKU, MEMANG ADA KENA MENGENA SEBELAH MAK AKU & AYAH DIA DARIPADA KETURUNAN YANG SAME, PAKISTAN !! TAK SANGKE LAK AKHIRNYE JUMPE DI TV3, SEBENARNYE ADE LAGI SEDARA AKU YANG PERNAH KOJE DI TV3 NIE, HOST POMPUAN, SAPE TUH TAK PAYAH LA AKU CAKAP, KONTROVERSI SKET. BIAR LAH RAHSIA...

ROSTER BARU DAH KUAR, LEGA NYE 13 JUNE NIE AKU OFF SO BOLE LA PEGI MAJLIS PERKAHWINAN SYAFII, EKAU TUNGGU AKU DATANG YE BRO, BESAU HADIAH AKU BAWE NANTI HEHE...CUME MAJLIS PERKAHWINAN MUKHRIZ AKU TAK BOLE NAK PEGI SEBAB KEJE, UWAAA KENDURI KAWEN KAWAN BAIK TAK BOLE PEGI, BIKIN PANAS BETOL !!!

HMM...IZANI, ABANG TUNTUT KEJUJURAN KAMU. JANGAN BUAT ABANG MACAM NIH

Tiada ulasan: