SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

22 September 2009

laporan - part 2

part 2 - lepas commercial break, hehe...

Jumaat lepas gempar sepelosok alam dengan kematian Micheal Jackson. Aku tak de la terkejut beruk makye sangat, mati..biasa la sume orang akan mati. Cume tumpang sedih sebab dia tak wasiatkan aku Neverland hiks...Aku bukan follower 'arwah' sangat pun just minat lagu - lagu dia jer especially 'Thriller' dan'Beat It'. Semua radio dan tv mainkan lagu - lagu dia jer, yang paling aku enjoy tengok MTV "Thriller' yang sampai la ni aku belum boleh ikut step tarian dalam MTV tu huhu...Malam Ahad aku dengan sengaja dan rela hati overnite kat office, puncanye keje tak siap and aku tak berani nak balik lewat malam sebab roadtax kete mati, hehe...shhhh...jangan cakap kat polis ek. Mane taknye Alliance janji nak siapkan cepat sampai la ni pun belum dapat, alasan sebab JPJ offline. Salah aku jugak awal - awal tak nak renew. Kat area rumah especially di Persiaran Surian before T junction or bawah flyover nearby Padang Kota Damansara selalu jer ada roadblock. Ari tuh roadtax motor yang mati aku redah jer roadblock kat Kayu Ara sekali kene tahan daa...nasib baik abang polis tu baik ati sebab aku chumel hehe... Dan - dan esok aku renew tapi bukan aku naik motor pun lepas tuh.



Berbalik pasal Pakcik Micheal Jackson, malam ahad tuh aku download banyak lagu - lagu dia. Nak beli tak ade pasal la kan tapi memang salah la pun, lantak le. so lepas nie untuk aerobic exercise aku nak menari tarian dalam MTV 'Thriller' tu sampai dapat. NAZRUL AZAT BOLEH!! Malam tu pulak 8TV roll semua MTV dia, pergh layan siot. Dalam masa yang sama aku layan 'Shall We Dance' lakonan Jennifer Lopez dan Richard Gere. Not bad la sebab aku pun suke filem yang ada tarian. Ade ati gak nak belajar tarian latin tapi malu, tak boleh buat apa la. Abeh cite aku tido, itu le puncanye aku demam nih, tido dalam workstation yang sejuk giler babeng. Lepas Ain sampai 5.30am aku gerak balik tapi sebelum tu singgah mamak pekena teh O dan roti canai, balik umah solat subuh basuh pakaian dan tido. Sedar jer dah 2.30pm huhu...dalam keadaan demam!!

Tiada ulasan: