SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

22 September 2009

selamat pengantin baru bro syafii

2251pm...sampai2 opis dh kene carut dek cik misi huhu...

lama lak xngetuk story (pinjam ayat ash), xtau ape nk cite sbenarnye sbb byk sgt bende. Mlm nie keje dgn ain & wan and system dh back to normal so keje kene jalan le cam biasa. xpuas rasanye rest, xpe le esok pagi aku balik tido jer. sbnarnye aku nk cite psl majlis kawen bro syafii semalam (13 Jun). alhamdulilah sume berjalan dgn lancar. mlm sblm majlis aku ade gak nolong dia & plan mlm tu nk pegi buat facial, pengapit pun kene la 'chantek' jugak opss...smpai kt kursani jer kene Q plak, xbley jadi sbb keje byk lg blm siap, xnak le pentingkan diri so aku ajak syafii balik umah dia & siapkan signboard yg nak dicacak kt tepi2 jalan. kesian aku tgk syafii mmg dia nmpak penat sgt, kebtulan aku free so aku tlg la pape yg patut. at last 2am gak aku balik umah trus pengsan !!



pagi2 lagi aku dh kuar dr umah pegi car wash & pegi beli present utk pengantin, main angkat jer apa yg patut sbb running out of time. dr umah syafii kitaorang pegi umah family dia uruskan pape yg patut then keluar pegi amek kek pengantin di secret recipe. kat situ le baru syafii amek 'branch' dia & ngadu xcukup tido, aku pn risau gak kot2 dia tumbang lak udah satu hal lain lak nnti.




Tak lama lepas tu dia kene bersiap, ujan la plak, aku kene tunggu pngantin ppuan smpai & bw dia dtg umah syafii utk mekap, tp dia dtg sendiri lak. then aku lak bersiap, peh lama siot xpakai baju melayu lengkap bersampin nih, tetiba lak segan cane gaya la nk jadi pngapit nih huhu...bayangkan 2.30pm baru pengantin gerak pegi dewan, sume org dh tunggu, wat to do lame sgt nk mekap pengantin ppuan. first time le kete aku bawe pengantin hehe, bangge lak. smpai jer kt surau sebelah dewan tu kitaorang bersiap utk berarak, hehe aku rase geli ati pun ade, then kitaorng pn berarak & sume org tengok, dunno le org tgk pengantin ke tengok aku hahaha...cameraman ape lagi dh cam paparazi dah gaye dorang & aku pose chantek la haha..aku bengang sket dgn pngapit ppuan, cam bagak jer, lantak la ekau chantek ke...

pas pengantin duduk utk mkn beradab aku bw diri utk mkn, lapar siot, peduli la pengantin tp sbnarnye aku xleh jauh drp dorg. spjg majlis sempat le aku berkenalan dgn sdare mara & kwn2 syafii, alhamdulilah bertambah kenalan, lagipun aku ni kan friendly & chumel hahaha...

5pm aku gerak balik, & aku sempat wish pd syafii slmt honeymoon di padang, ceh kat padang sekolah pn bole honeymoon pe xpayah nk pegi PADANG sane tuh hehe...pas nih dh susah le nk ajak syafii lepak, kene la ajak kwn2 yg bujang jer. dunno why otw balik umah aku jadi sebak!! rase nak nangis, pelik tuh. smpai umah je masuk bilik aku banjir!! tatau le apa punca & akibat aku camtu. BIARLAH RAHSIA...

Tiada ulasan: