SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

22 September 2009

tak buleh buek kojo


UWAAA!!!! SYSTEM DOWN !!!

CANE LA AKU NK BUEK KOJO MALAM NIE, DATANG OPIS DENGAN PENUH PERASAAN DAH LE SIANG TADI BUKAN LEH TIDO PUN. BOS KECIK INFORMED YANG SYSTEM TAK AKAN STABIL WITHIN A MONTH. PERGH MASAK LA PAS NIE NAK KEJE WEEKEND & KEJE MALAM EXTRA. HUHU...XPE LA ASAL COMPANY BAYAR. BAIK AKU KOJE DARIPADA DOK SAJE KT UMAH MASYUK POKET LEH SHOPPING HAHAHA...TU LE HOBI AKU.

TADI DINNER MCD JER DAH MALAS NK MAKAN MASAKAN MAMAK. HMM...SIANG TADI TIDO AKU TERGANGGU DEK IZANI, KALO EKAU DEKAT DENGAN AKU MEMANG REMUK LA RUSUK EKAU AKU LANYAK. NAK BERHUTANG JER TAK ABEH - ABEH. AKIBAT TAK BOLE TIDO AKU LAYAN DVD JER, TAK CITE LAIN MEMANG 'DILWALE DULHAINE LEJAINGE' AKU LAYAN, PEHAL LA AKU TAK PERNAH JEMU NENGOK CITE TUH. PAS SOLAT ZOHOR & ASAR TRY TIDO PUN TAK LELAP GAK. CUME LEPAS 6PM KOT AKU TERTIDO SEKEJAP. CANI LE AZAB KALO KOJE MALAM, SUSAH NAK TIDO SIANG. MALAM NIH AKU TAK KIRE, TIDO AA KEJAP BARANG 5 JAM HAHAHA...

ESOK TENGAH ARI DATE DENGAN RAHIM JR NAK NONTON 'NIGHT AT THE MUSEUM 2', BOLE JER LA BALIK UMAH PUN BUKAN LEH TIDO. DAPAT LA SHOPPING SKALI SEBAB ESOK PAY DAY YEEHAAA...

MORAL OF THE STORY, TAK PAYAH DATANG OPIS AWAL. STARTING TOMORROW LAGI 15 MINIT 12AM BARU AKU GERAK DARI UMAH

Tiada ulasan: