SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

22 September 2009

tamat kontrak berokband




FYI AKU DAH TAK BULE ONLINE KAT UMAH SEBAB CONTRACT MAXIS BEROKBAND 2 DAH ABEH SO AKU DAH RETURN MENATE TU KAT MAXIS CENTER SHAH ALAM. WIFI KAT AREA UMAH TAK KUAT LA SEBAB UMAH AKU TINGKAT 5 & BANYAK YANG SETKAN PASSWORD. TAK PE LA NANTI AKU SURVEY BROADBAND YANG LAIN CAM P1 KER PAPE LA ASAL AKU LEH ONLINE DENGAN KORANG. BUSAN AA ONLINE ASIK MUKA YANG SAME JER AKU TENGOK SELALU ONLINE KAT TAGGED HEHEHE BAGAK GILE KAN.

ADE FREN KAT TAGGED YANG OK ADE LAK YANG POYO & BAGAK BAGUZ TAPI KAWAN YANG BAIK TETAP ADE. NAK JER AKU CITER SAL FREN AKU SORANG DEMI SORANG TAPI RAMAI SANGAT SO NANTI AKU BUAT GATHERING KORANG KENAL JE LA SENDIRI HEHE...FREN YANG 'SOMETHING' PUN RAMAI,DAH KENE TENDANG PUN DARI FREN LIST AKU, ADE LAGI YANG TINGGAL NAIK NYAMPAH AKU NENGOK, COVER LA KUNUN, BOLE BLAH !! YANG BERTERUSAN ADD AKU SAMA ADE NGAJAK MAFIA WARS LA AJAK BIZ MLM LA AJAK MENDE LAIN PUN ADE.

HADOI !! TOBAT LA...

"DAN KEMBALILAH KAMU KEPADA TUHANMU DAN BERSERAH DIRILAH KEPADA-NYA SEBELUM DATANG AZAB KEPADAMU KEMUDIAN KAMU TIDAK DAPAT DITOLONG LAGI'" (39:54)

Tiada ulasan: