SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

22 September 2009

terjaga dari tido yang besh


terjaga dari tidur


0518AM...WARGH AWALNYE AKU TERJAGA !!

RUPANYE AKU TERTIDUR, LEKA LAYAN SAMSONS SAMPAI LUPA OFF LAPTOP, BILA SEDAR JER LAGU MASIH RUN HUHU...APE LA PELIK SANGAT MIMPI AKU TADI. SATUNYE AKU BERADA DI STESEN KERETAPI DUNNO HALA TUJU AKU TERUS NAK BELI TIKET DI KAUNTER TAPI TIKET LAK ABEH PADAHAL KERETAPINYE SEDANG TUNGGU...ADE MAKNA TU !! THEN AKU MIMPIKAN ZUBAIR & HAZIQ. DORANG SURUH AKU STAY DI MENARA BESI YANG MEMANG TINGGI GILER NAK PANJAT BUT DORANG STAY DALAM RUMAH, LEPAS TU DORANG ADE PARTY & BIARKAN AKU ATEH MENARA TU. SIOT JER... SIAP LA KORANG AKU JUMPA ESOK NAK TANYE APE PLAN KORANG. LEPAS TU AKU MIMPIKAN BRO EQBAL SMS AKU BANYAK NUMBERS YANG AKU SENDIRI TAK FAHAM AMENDE. PEHAL ENTAH MIMPI CAMTU, DIA TRY BAGI 4D KOT HAHAHAHA...(JANGAN MARAH BRO EQBAL), TAPI LUPE LAK NAK TULIS. SURE 1ST DAPAT PRIZE. THEN ADE LAGI, AKU BAGAK POYO DENGAN DSLR MODEL BARU, PERGH BESH SIOT MACAM PAPARAZI AKSI AKU DALAM MIMPI TU. LASTLY AKU MIMPIKAN YANG MANA AKU BERLARI - LARI BERPAYUNGKAN KOTAK BALIK KE RUMAH SEBAB KERETA AKU BARU LEPAS ACCIDENT, OMG!! MIMPI AKU NIH DAH RUPE DRAMA LAK, ADE EPISODIC. DUA HARI LEPAS MIMPI 'TUUUT', EHEHEE (GELAK NAKAL) SEDAR - SEDAR JE BASAH !!

MALAM TADI TAK ONLINE PUN, MALAS NAK LAYAN FACEBOOK, TAGGED & YM, NAK REST SEHARI DUA FROM THOSE THINGS AS WEEKEND IS MY PRIVILAGE TIME FOR MYSELF. PHONE YANG AKU SWITCHED OFF MALAM TADI FULL DENGAN MISSED CALLS & SMS. SORRY LA GUYS MALAM TADI AKU BLUES SKET PASAL IZANI. MARAH + GERAM + SAKIT ATI - KESIAN - SIMPATI = STRESS. ITU LE FORMULA MATEMATIK YANG SELALU MUNCUL BILA TERINGATKAN BUDAK SEKOR TUH. AKU KENE BERSABAR JE LA & TUNGGU SELAGI BOLEH. ADE BEBERAPA MINIT LAGI MASUK WAKTU SUBUH SO TAK DE MAKNANYE AKU NAK TIDO BALIK, THEN BERSIAP UNTUK PEGI JOG & SINGGAH MAMAK PEKENA TEH TARIK DENGAN TOSAI HEHEHE...

OK AZAN SUBUH DAN BERKUMANDANG, BAIK AKU BERSIAP UNTUK SOLAT SUBUH & KELUAR AMEK ANGIN PAGI. CHOW !!

Tiada ulasan: