SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

23 September 2009

TV aku meletop


Adoi laaa...

Aku rase cite Tower 13 kat TV3 ni memang betul - betul berhantu la beb. Memula tu aku & adik aku layan Ghost Adventure di NTV7, orait gak la cite tu yang menunjukkan betapa beraninye team 'seekers' mat saleh dengan aktiviti paranormal dorang. Nak kate dorang berlakon tak de la plak cam real jer. Kalo la rancangan Seekers bole buat cam dorang, aku suspect beb !!! wakakaka... Pas abeh itu cite aku tukau ke TV3 nak layan Tower 13, 1 lagi siri seram yang cam suam - suam kuku jer, aku yang dah ngantuk terus jer melingkar ateh katil & adik aku jer yang layan sensorang, entah tetiba cane aku terdengar bunyi letupan.

Yang aku risaukan kalau - kalau laptop aku yang adik aku tengah guna tu meletup ke ape rupa - rupanye tv. UWAAAAAA !!!! ape aku nak tengok nanti ???? adoi laaa... nak marah adik aku tu pun tak gune gak bukan dia punye pasal pun kalo tv tu nak terbakar pun dah lama dah dia bole meletop. Aduh !!!

Pagi nih sesampai jer di opis dengan pantas aku pegi mudah.my & survey tv 2nd hand, tak kisah la brand ape asal tv, idup aku tak bermakna kalo tak tengok program kegemaran aku - HINDUSTAN, hehe...

Tiada ulasan: