SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

26 Oktober 2009

Selamat wahai selamat pengantin baru...

Kawen jugak akhirnye kawan - kawan aku nih.

Tak sangke plak pertemuan aku dengan Maliki dan Halisah di Alam Maju Kota Damansara malam tadi membawa khabar gumbira, dorang akan kawen lepas raye aji nanti. Dan aku adalah orang pertame yang diberi penghormatan untuk menerima kad jemputan kawen dorang. Terharu sungguh aku, touching sungguh beb. Susah payah si Halisah datang dari Gombak dan Maliki dari Puchong Jaya untuk jumpe aku di Kota Damansara semata - mata nak menyerahkan kad jemputan kawen dorang. Rase nak nangis jer huhu..L.ama tak jumpe dorang berdua, aku mengelak atas alasan mahunya diri sendiri padahal tiap - tiap hari nak jumpe pun boleh. Sorry guys, aku ni degil sangat daripada biasa.


Kepada Maliki dan Halisah, selamat menempuh gerbang perkahwinan. Moge kekal berkekalan sehingga akhir hayat. Bile pulak la turn aku kan? Norashikin, kita bile lagi ??? Awak tu sebok jer manjang...

Sayang...ku menghitung hari...dengan debaran di hati...saat...saat berjauhan...teramat menyeksakan....wah! Salamiah Hasan gitu, hehe

Tiada ulasan: