SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

27 November 2009

16.11.2009

16.11.2009 - Isnin


Boring ah ari nih!!! Ape aku bikin tau tau la. Ini la bahana dan malapetaka kalo bos roster kan aku A3, buat keje admin jer aka jadi kuli batak EIC. Baru aku sudahkan ketuk text untuk clips yang belum ade description, karang nak paste kat G3. Hadoi, sangat bosan. Dorang tak tau ke alangkah ruginye tidak memanfaatkan tenaga aku yang sangat hebat nih untuk buat ingest ker, pape la asal aku tak lepak dalam RC nih, meluat nak menatap muke berox - berox yang menjengkelkan, uweekkkk....




Awal - awal minggu nih tak de pape cite besh sangat, biasa la isnin, aka monday blues. Pada aku tetiap ari same jer, bosan kalo tak ade pape aktiviti menarik lagi malatop.




6pm to 7 pm kene stay kejap untuk training IBS, aku dah le sakit belakang nih nak training bagai. Kenapa aku bosan sangat sepanjang hari nih tak tau la, bosan sebab aku tak buat something yang aku suka. Apa yang aku suka??? TIDO!!



Tiada ulasan: