SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

27 November 2009

17.11.2009

17.11.2009 - Selasa



Macam biasa pagi ni lambat lagi sampai opis gara - gara sangkut dalam jam yang memang #$%* siut. Kalo ikutkan nak jer rempit tapi kesian kat adik aku jer sebab dia masih demam. Sampai opis terus ngadap PC untuk buat listing TX tape, yang tak sedap hatinye tetiba Otek pegi kat meja Cik Pendi dan membisikkan something, confirm ngata aku punye, tau la aku baru jer dapat PC baru, dorang nak dengki apesal entah masing - masing ade PC sendiri aku jer yang terpaksa share dengan Lanz, jangan disebabkan PC aku paling baru dan masih bau kedai lagi nak dijadikan bahan dengki - mendengki? sabar - sabar la kang IBS dah kick-start kang sume PC kat atas tu turun ke RC jugak, sume akan dapat flat screen. Hadoi...

Lepas keluarkan semua TX tapes aku ngadap EIC, katanya ada job baru. Bos suruh listing semua clip yang tetiba jer hilang daripada server, bukan sikit - sikit hilang, banyak tuh wa cakap lu beb! abeh la KPI kali nih...

Tiada ulasan: