SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

27 November 2009

20.11.2009

20.11.2009 - Jumaat


Aku MC, akhirnye kalah pada sakit. Demam tak ade la teruk mane cume flu dan sakit badan yang membuatkan aku rase weak sangat. Rehat je la hari nih, nak ke mana pun hujan - hujan gini. Malam tadi tak pasal - pasal aku mimpi dapat SMS daripada seseorang yang bernama HAMIDAH WAHAB. HAMIDAH WAHAB??? Hey sejak bile aku skandal dengan pelakon veteran tu??? Owh tidak!!!! Yang aku ingat last SMS tu ade menunjukkan lokasi HAMIDAH WAHAB di Nigeria. Hadoi...Kalo HAMIDAH WAHAB version African tak mo la, thanks sesangat, lain la kalo se'chantek' MAriah Carey ke, Rihanna ke ok la jugak.

Tengah tunggu Nur Kasih, dah tengok pun episod 25 cume nak layan lagi untuk ke kali ke berapa entah. Kalo tak malas nak layan terus semi final Muzik Muzik, apa yang aku harapkan ialah lagu Jac 'Beradu Di Kalbu' akan terpilih ke final walaupun dah fail. Layan seh lagu tu.

Encik Atan SMS tadi, ajak lepak, katanye nak bagi kad jemputan kawen dia kat aku. Akhirnye kawen jugak Atan, sorang - sorang kawan aku kawen. Si Nazrul Azat ni je la entah bile. Bilakah keberanian akan datang untuk aku katakan pada Ash "Norashikin, sudikah awak berkahwin dengan saya? Sudikah awak menerima kelebihan dan kekurangan yang ada pada diri saya? Sudikah awak susah dan senang dengan saya? Sudikah awak hidup bersama - sama dengan saya selama - lamanya?"...


Tiada ulasan: