SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

27 November 2009

24.11.2009

24.11.2009 - Selasa



Macam biasa rutin awal pagi...bla bla bla...lega kepala gua ni seh tido nyenyak gile rase cam nak trus tido sampai lebam. Sebelum gerak pegi opis aku pesan kat Ijai pegi opis sendiri naik moto dan cepat balik petang karang dah malam ni nak balik Kedah. Mase tengah bersiap tadi senang je rasa ati sebab rambut mudah nak disikat. Kunun sebelum ni nak simpan panjang balik cam dulu, tapi disebabkan aku tak punya tahap kesabaran yang tinggi jadi adalah lebih baik tak payah meneruskan niat suci aku tuh, dah pernah merasa pun sebelum nih berambut panjang, seksa sangat nak menjaganye.

Macam biasa juge keje hakiki minggu nih buat ingest legacy, yang mangkuk hanyunnye MVTR3 nih makin buat perangai, henjut jer semua tapi DG dan SP yang agak season sume asek problem jer, nak tak nak kene la amek tape TV9 dan 8TV, payah dah sekarang nak cari program, banyak dah diingest. Kalo awal - awal dulu main capai jer kat rack, sekarang nih kene check kat system dulu. Semalam cume dapat 6 jam, hari nih belum tau dah lepas lunch ade IBS training lagi.




Makin geram betul aku dengan MVTR3 nih, semua tape lama tak nak accept, saket hati sangat cam nak makan orang jer rasanye. Dorang lagi dua orang tuh sedap la dapat mesin elok, ngape aku mengalah sangat ntah kat dorang padahal awal - awal pagi aku boleh datang dan gune semua mesin atau pilih mane - mane mesin yang ok. Nak bolot 4 mesin terus pun suka ati la. Fikirkan sangat orang lain, ada ke dorang fikirkan aku???

Ade orang menafikan pulak aku percayakan sangat pantang larang orang tua - tua. Insiden nih berlaku pade sorang minah tuh, kainnye benang terjurai - jurai. Dengan pantas la dia nak potong, aku menegah la aku cakap tak elok, orang tua - tua ade ckap, nak menjahit even nak memotong benang pade pakaian di badan tak elok, kang bole jatuh miskin. Ade mamat tu cakap boleh plak aku fikir camtu. Betul la samdol, katakan la minah tu terhiris ke terpotong ke senang cakap tercederakan diri sendiri kan 1 hal nak dibawa merawat lagi, entah - entah makan kos tak ke boleh papa kedana dibuatnye. Udah le kedudukanminah tu mase menggunting benang membongkok ke bawah, nak - nak ade orang tolak kerus dari belakang dan dia terjatuh dan tertusuk gunting tuh??? Hadoi tak bole imagine. Amek jer gunting atas meja tuh pegi toilet tanggalkan kain then potong la sesuka ati, nak buat mini skirt pun bole. Lantak la malas aku nak fikirkan hal orang lain lagi. Masalahnye ada ke orang fikirkan hal aku???

Baru jer sudah IBs training, hampeh betol patutnye semalam jer sudahkan semua. Dengan pantas aku turun dan settle kan ingest, nasib baik dapat gune MVTR lain so dapat la cover hours ingest side aku, kang kalo kurang jer menyoal pula si skema siap email ke segenap alam apsal kurang sangat aku buat ingest. Tadi si skema tu sibuk - sibuk jer menanya ada tak aku nak cuti bulan depan, suke ati la aku nak cuti bila nak concern sangat pasal aku pehal. TAK SUKA TAK SUKA TAK SUKA!!!

Tiada ulasan: