SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

27 November 2009

25.11.2009

25.11.2009 - Rabu


Malam tadi hantar Ijai pegi Jalan Pudu, naik bas balik ke Kedah. Good for him la boleh balik raya aji, cam aku nih rasanye dah 3 tahun kot tak raya aji di Gurun. Sampai umah mate 11 malam lebih mata jadi segar bugar pulak, nak online berokband aku kene block pulak. Mengular je la ateh katil. Entah jam berapa tido.

Pagi nih cam biasa la dengan pantas nak jejak ke opis. Kalo bole nak cepat - cepat siapkan ingest then balik on time, malas la nak stay then mengadap muke - muke berox makye. Aku ni bukan la baik tahap malaikat ke nabi ke aku pun jahat jugak tapi tak ade la sampai nak menjahanamkan hidup orang ke dajal orang ke, tak gamak aku nak susahkan hidup orang lain, lebih baik aku kisahkan hal aku sendiri, susah senang sendiri tanggung, tapi kenapa tergamak orang lain buat aku macam tu? Aku tak reti nak bermuka - muka, aku tersangat - sangat la transparent sampai senang orang nak aniaya idup aku. Biar la tak ade kawan daripada berkawan dengan orang yang menyakitkan hati.




Esok gaji, kalo rajin nak singgah Giant shopping ape yang patut. Bole jugak masak pape untuk raye aji walaupun aku keje, at least tak berlapar aku pagi raya dan sah - sah la banyak kedai tutup. Dan esok juga la aku kene settle kan pape bil tertunggak yang patut dibayar sebelum nih, duit gaji yang aku dapat datang dan pegi camtu jer, mmmm...

Sakit hati sangat cara aku tengok Nur Amina dan Adam jumpe semula dalam train tuh, satu pertemuan semula suami isteri yang sangat tidak best!! Nape la Khabir Bathia tak fikirkan something brilliant untuk membuatkan Nur Amina dan Adam bertemu pade satu suasana dan keadaan yang cukup meninggalkan kesan pade viewers. Episod 26 Nur Kasih tak diakhiri dengan sesuatu yang gempak. Biar lah.




Malamnye aku keluar kejap jumpe Zafri, atas permintaan dan rayuan Haziq. Aku tau kenapa aku perlu jumpe Zafri, maknanye kalo aku tak datang automatically this MUharam aku kene flush away la from them. Dah ade lagi dah aku dalam perjuangan dorang untuk melaksanakan 9:30. Aku bukan tak bole bagi komitmen, cume masa amat terhad dan aku tak bole nak terlalu fokus dengan hal tu. Mungkin sekarang masa kejatuhan aku, dan masa aku bangkit semula akan datang satu hari nanti. Tunggu...

Tiada ulasan: