SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

27 November 2009

26.11.2009

26.11.2009 - Khamis





Terlajak perahu plak aku pagi nih, sedar - sedar dah 715am. Kunun nak datang awal dan cepat - cepat buat ingest, ni sume gara - gara lepak dengan Zafri semalam, ahaks. Tak payah nak rushing sebab ari nih 4 MVTR aku balun semua tak de sapa bole kaco, yeeehaaa...

Hari ni sejurus selepas abih koje aku nk singgah Giant jap shop barang dapo then nak masak juadah untuk Aidil Adha, uhuhu...kesian aku kene raye sorang - sorang.

Tengah mencongak - congak kemampuan dan keupayaan sama ada aku bole pegi Batu Berendam untuk attend majlis kawen adik Ash, kalo dapat pegi bole la aku berkenalan dengan family dia, time camtu le nak tunjuk muke dan beramah mesra alam, kang senang urusan nak nikah kawen nanti. Entah le kalo dia dok kat Teluk Panglima Garang ke Lenggeng ke no hal la tetiap ari ulang alik pon bole. Tak payah gopoh - gopoh, tak lari gunung dikejar, ahak ahak...

Seperti yang dijanjikan aku singgah Giant dan shop barang dapur especially barang yang nak dimasak untuk juadah raye, malangnye sampainye di umah aku dah penat sangat. so janji tinggal janji, esok makan la ape yang ade di opis tu. Musti dorang ade bawak something. Thanks kawan - kawan

Tido lagi besh, esok hari raye...selamat hari raya aidil adha, maaf zahir dan batin

Tiada ulasan: