SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

10 Disember 2009

MEMALUKAN !!

07.12.2009

Aku MC la beb, sungguh - sungguh aku tak sangka aku akan MC lagi tapi kali ni bukan sebab sakit kepala ke, demam ke, tapi mata aku gatal dan merah tahap ape aku tak tau le, rase nak garu dan gosok sepuas hati pakai berus dawai, adoiyai. Dah bangun nak bersiap pegi keje dah, tapi mate dah merah cam mate antu jer dan gatal seh. Tunggu punya tunggu tak ok jugak, dan - dan pi klinik, kalo sempat baik bole pegi keje, tapi aku mention siap - siap kat bos kecik yang aku MC, malas ah nak keje dengan mata camnih. Lepas doctor tu check, dia bagi obat dan aku balik umah, sebelum tu someone dari Klinik Izham call dan bagitau yang antiotik yang aku dapat semalam kene tukar yang baru, so kene pegi amek yang lain, tapi aku tak pegi pun dah kat Klinik Raj aku diberi antibiotik jugak. Hadoi ape bala la pepagi lagi dah macam - macam hal.

Sampai rumah tak ade benda lain yang patut dibuat dulu melainkan santapan untuk si Manja. Bising sungguh dia mintak makan, dah la dengan keadaan aku yang tak bape betul nih. Lepas sarap dengan nasi lemak yang aku beli dekat - dekat rumah si Lanz tuh aku telan obat dan tido, kuat sungguh seh kesan dadah dalam obat - obatan tuh rase lalok ker, maka tido la aku dengan rase sungguh nyenyak sekali sampai tengah hari.

Dekat - dekat 1pm lebih baru aku tersedar, peh sedap sungguh rase mata aku nih. Rase terpinga - pinga pun ade, nengok jam dah lepas tengah hari dengan pantas aku bersiap itu ini dan keluar pegi cari lauk, perut pun dah berbunyi ala - ala dikir barat campo boria. Destinasi aku adalah lori lauk makcik sayang kat seksyen 6 tuh. Dah tak tau nak makan lauk ape, ikut suka hati jer aku menyenduk masuk ke dalam plastik. Mase brader tu tengah kire ade sorang akak agaknye pembantu makcik sayang tegur le aku dengan ramah tamahnye, kata akak tuh aku menang loteri. Aku heran la apesal tetiba plak dia cakap gitu, dengan selambanye akak tu kabarkan yang aku pakai baju terbalik!! Aaa ??? Adoi la awat hang ni Nazrul Azat oi, kalo kelam kabut pun dressing biaq la proper, kan dah malu. Brader tu cover la kemaluan aku dan bagitau skang fesyen camtu, tapi akak tu la siot, nak kan cakap kuat - kuat. Aku biasa la, kalo ble kat situ jugak aku nak betulkan tapi tak payah la kang tergoda plak gadis - gadis yang ade berhampiran melihat otot - otot badan aku, hiks...Blah cpat weh malu siot pakai baju terbalik.

Moral of the story, sila periksa pakaian anda sebelum keluar dari rumah

1 ulasan:

ezam berkata...

saket mata kotttt...dimaafkannnn