SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

05 Disember 2009

Maafkan saya Norashikin

05.12.2009

Hari minggu yang seindah hari nih patutnye aku tido jer kan, nak keluar rasa malas plak. Kenduri kawen si Atan nampak gayanye aku tak dapat attend, disebabkan mata aku masih kemerahan dan gatal. Maaf sangat - sangat beb, bukan sengaja tak nak datang, aku takut kang betul - betul sakit mate dan berjangkit pada kau terus tak best malam pertama pulak kang, huhu...Banyak kenduri kawen kengkawan yang aku tak pegi, kang kecik ati plak dorang. Time aku kawen kang tak de plak orang nak datang.

Aktiviti biasa di hari sabtu kalo off ialah membasuh, mengemas rumah dan memasak ala ala bini orang. Tapi rumah tetap tak kemas lagi selerak ada la sejak si Manja ade. Dan semangat nak memasak untuk tengah hari terbatal dengan sendirinya lepas Ijai keluar pergi tugasan di Jom Heboh Bukit Jalil. Budak sorang ni pun satu hal, tak reti penat langsung. Nampak gayanye aku goyag kaki jer la lepas sudah membasuh. Nak tido tak mengantuk pulak. Sambil aku melayan hindustan sehinggalah aku off tv tak abeh - abeh lagi aku ketuk story nih yang dah berapa hari tertangguh. Blog kene update gak, kan story aku sensasi dan tersangat la entah apa - apa, uhuhuhuuu...Bila gamaknye aku nak ketuk story pasal Ash??

Ape mo bikin ye malam ni?

Sambil - sambil layan FB aku telah melakukan satu kesalahan, aku cakap dekat komen Ash, kata aku jangan tunggu kalo tak sanggup!!! err...salahkah aku terlalu jujur atau kata - kata aku yang sangat sentap??? Cita - cita aku terlalu menggunung tinggi, dan aku takut kalau apa yang aku kendong keciciran.



Norashikin, maafkan saya...awak adalah sumber inpirasi hidup saya dan amat bermakna untuk diri ini, tapi sanggupkah awak menanti???

2 ulasan:

ChekguSekolah berkata...

wah...semangat nampaknya...hehehe

nazrul azat berkata...

ehehehe, biasa la che'gu