SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

02 Januari 2010

Copy & paste, ahaks...sori Ash


Dah lama xmencarut kat sini.Ada problem setiap kali aku nak masukkan journal baru menjadikan aku cukup malas utk tempoh masa yg lama utk warmup blk mengetuk sumthg.


Byk sgguh yg aku lalui sejak bape bln lps, ada yg wat aku sedih dan ada yg wat aku hepi xterkira.Yer,mg susah sebenarnya untuk kongsi perasaan dgn org lain.Begitu jugak dgn aku.Kadang2 tu aku rasa terbeban sgt sbb terpaksa simpan rahsia n luahan hati kawan2 yg percaya kat aku,sedangkan aku sendiri xde tempat pun nak mengadu.Itu yg buat aku stres n sunyi sbb terasa cam xde org amik peduli n syg kat diri aku. Sob2..tersodih pulak.Erk..stop emosi2.

Ramai kwn2 yg ckp aku xpnh nmpk tension,walaupun tgh deadline or kena perli n sbgnya sbb aku masih boleh senyum mcm org xde perasaan n cool (sila jgn wat spekulasi ttg sikap sebnr aku ni).Memang klu dikutkan hati ni,nak jer aku balun org2 yg suka2 jer kacau n bzbody sedangkan diorg xde share 1 sen pun dlm hidup aku.So aku dah tetapkan pendirian,keja is keja n nothing's personal.

Sebut psl personal,harap2 bertambah baik.Mana tau kan kot2 dlm masa terdekat ni akan ada seseorang muncul utk menyibuk dlm hidup aku yg dah sedia sibuk skrg ni (awk sila jgn touching,kan awk dah biasa dgr statement kijam sy ari2 kan?hiks).

Satu lagi harapan aku,semoga tuhan sentiasa guide dlm wat keputusan penting kali ni.Aku cuma tidak mahu menangis kehilangan sekali lagi sbb silap dlm memilih,silap dlm melepaskan sesuatu,silap dlm menerima,silap dlm membezakan antara benar dan salah.

Aku takut tp mesti berani,sama seperti DIA...

Tiada ulasan: