SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

31 Januari 2010

LELAKI MELAYU TAK ROMANTIK???

Sila bace kat link di bawah, pade lelaki - lelaki  melayu di luar sane, jangan kecik ati, terima le seadanye kenyataan yang sesetengah daripada kita sememangnya tak romantik. Apa yang penting, kita ada cara tersendiri untuk menyayangi dan memenangi hati pasangan masing - masing. Tepuk dada tanya iman...

Utusan Malaysia Online - Rencana

Pada aku la kan, honestly say la aku bukan seorang yang romantik, tak reti dan rase sangat plastik kalo buat - buat romantik, tapi aku diajar untuk menghormati perempuan, especially pada mak aku dan ASH 
;-D

4 ulasan:

ezam berkata...

lelaki JAWA kuatttttttt~

hahahaha

Nazrul Azat berkata...

loh, anak jawa ke?
aku keturunan bugis + pakistan lagi kuat, ahaha

ezam berkata...

kuat makannnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!

hahahhahaha

Nazrul Azat berkata...

wat to do dah keturunan aku besau - besau cume yg tu jer xbape panjang, hahaha