SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

01 Mei 2010

HAPPY BIRTHDAY NAZRUL AZAT



SELAMAT HARI JADI NAZRUL AZAT !!!

Sebenarnya aku rase macam tak percaya jer, suka ada sedih pun ada. Apa yang membuatkan aku suka adalah disebabkan aku dah pun berumur umur 31, umur dewasa, tapi tak le kertu sangatkan macam achik ezam kan kan kan. Apa yang aku tak suka adalah sebab aku dah tua, sama jer la, rase macam dah tergolong dalam warga emas...huhu

Masa berumur 30 agak banyak benda yang dah aku buat dan ada lagi yang tak sempat nak dibuat, apa yang pasti aku dah tak mau buat benda - benda yang merugikan diri aku sendiri. Bermula 1 Mei 2010 banyak benda yang bakal berubah dan diubah, inilah masanya dan aku tak boleh berlengah lagi. Antara salah satunya ialah...??????, hehehe (Shi, awak diam - diam dah la)

Terima kasih pada kengkawan dan saudara yang ingat untuk wish aku, tapi orang yang paling aku ingat adalah MARINJANI ISMAIL KHAN, emak yang melahirkan aku ke dunia pada hari Selasa 1 Mei 1979 jam 0545 pagi. Terima kasih mak, ajat sangat sayang mak...

SELAMAT ULANGTAHUN KELAHIRAN KE-31 NAZRUL AZAT

2 ulasan:

ezam berkata...

hoiiiiiiiii!!!!!!

wa 21 ya....

hahahhahahaha

AshMe berkata...

TQ mak! hiks..