SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

08 Mei 2010

Marilah Bergoyang...


 
Haaaa...mesti korang tertanya - tanya kan amende la bende empat color yang panjangnya lebih kurang sejengkal sebatang dan berlekuk di tengah, apakah????




Tadaaa...inilah benda alah yang dimaksudkan - HOLA HOOP. Kan zaman kite sekolah rendah dulu asal time PJ jer mesti ade benda bulat ni di padang, wajib sangat. Macam - macam la cikgu PJ buat dengan Hola Hoop nih, kalo dapat kat bebudak perempuan jer tak de lain la dorang bergelek dengannye termasuk la aku yang tetiba nak gegirl, wakakaka...


Ini dia Hola Hoop yang siap disambung, colorful plak la kan, bukannye aku tak mau beli yang dah siap tu tapi malu ngehehehe. Nasib baik la ade yang jenis pasang siap nih. Mesti korang tertanya lagi ape aku nak buat dengan Hola Hoop nih? Of coz la nak merampingkan pinggangku sambil golek - golek layan Inul Darasista. Hengat dia jer bole goyang gerudi???

Moral of the story - aku  mencari alternatif untuk bersenam ;-D

Tiada ulasan: