SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

15 Mei 2010

Selamat Hari Guru

Buat sekalian guru - guru seluruh negara, SELAMAT HARI GURU...

Teringat plak aku kat cikgu Mohd Sabtu, mase aku darjah 5 time dia tengah mengajar kt depan kelas aku plak sebok menampal stiker kat kotak pensel, dan - dan dia taboh aku 5 kali di belakang badan. Mak aih sakit tak hengat, tapi aku tak berdendam dengan dia, dah memang salah aku, huhu...

Agaknya memang dah ditakdirkan aku ni tak layak jadi cikgu, pernah apply KPLI lepas setakat interview jer, dah tak ade rezeki walaupun aku yakin aku boleh jadi cikgu yang paling GLAM kat sekolah hehehe...

Apapun, terima kasih kat semua cikgu - cikgu yang pernah mengajar aku, jasa kalian akan kukenang sampai akhir hayat!

1 ulasan:

ezam berkata...

hahahahahahahhaha cikgu paling glam katanya....