SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

01 Mei 2010

Sepetang Di Pantai Merdeka

Memandangkan ari nih 1 Mei, bersamaan ulangtahun harijadi aku yang ke-31 tahun, mak ajak aku dan adik lepak – lepak kat Pantai Merdeka, aku pun ok jer kalo diajak keluar cume ari ni aku weng sket kepala pusing, kalo amek angin laut ok kot.


Ade la dalam 40 minit kot perjalanan dari Gurun Ke Pantai Merdeka yang terletak di Kota Kuala Muda. Dah agak lama jugak la aku nak jejakkan kaki ke Pantai Merdeka, dah hampir 7 tahun, at that time aku ade farewell party untuk English course yang aku joined di Cosmopoint Sungai Petani, tetiba aku rase rindu sangat kat arwah Nasir Shaffy, seorang lelaki, seorang pensyarah, seorang sahabat karib dan seorang abang yang amat aku sayang tapi malangnya dia dah pergi meninggalkan aku…huhuhu

Oh patut la mak ajak lepak Pantai Merdeka, rupa – rupanya ada gathering sahabat Kedah FM, tapi sampai dah agak lambat, ramai DJ radio Kedah FM dah ada di lokasi sejak pagi, ramai lagi la yang dari dulu aku lagi aku follow tapi dah sejak dua menjak stay di KD tak dengaq dah la radio Kedah FM balik mai Kedah baru boleh layan. Mak aku memang sahabat Kedah FM, dia gelarkan dirinya ‘Kak Ani Gurun’, mak aku kan ex-DJ so memang la ramai kenalan, baguih la ada benda macam nih boleh mengeratkan tali silaturahum, persahabatan, persaudaraan. Tak pa la mak oi buat la cek tak kisah, nak cari bini kalo bole anak mami ka kat cek pun tak pa aih (abeh la ash mengamok bile baca statement aku ni)

Tengah mak dan adik dok beramah mesra dengan sahabat Kedah FM, pandangan mata aku lebih teruja ke arah pantai, aku nih pantang jumpa laut, ikutkan nak jer terjun ke dalam air tapi dah pi situ pun dengan dua helai dua pinggang, pikiaq sama la no hehehe…







Plan nak pi Langkawi tak menjadi sebab Ijai tengah exam, aku plak cuti tak lama dan mak dok sebok dengan kursus haji, so ade peluang lain kali pun boleh pi, lagipun bulan puasa dah tiggal 3-4 bulan lagi, apapun lepas mak balik dari Mekah baru la senang rasa di hati nak buat apa pun termasuklah … hehehe

1 ulasan:

ezam berkata...

macam tajuk lagun chenta di pantai merdeka ek...