SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

07 Mei 2010

Susu Oh Susu



Ari tuh i stori u lepas kegagalan petua yogurt dengan bawang merah ternyata belum cukup hebat untuk membuatkan aku tido lena ala - ala Sleeping Beauty di siang hari, membuatkan aku mencari alternatif lain. Tetiba di tv ade iklan pasal satu jenis susu nih, keluaran F&N  yang khusus diminum mase pagi dan malam.

Dan - dan la kan lepas balik dari opis aku singgah Giant dan angkat itu susu, malamnye sebelum tido aku minum sebotol dengan niat dapat la tido dengan sangat nyenyak.

ZZZZZZZ...

Terbukti berkesan!!! Pagi tu aku bangun dengan rasa sangat tak puas tido dan memaksa aku sambung tido lagi sampai lewat pagi, sedar - sedar jer nak ambik kau, dah lewat sangat nak masuk opis, hehe...aku pi klinik amek MC, ngehehe...(diam - diam dah jangan bagitau bos aku ye)

Bile turn koje malam aku apply cara sama, minum susu ni jugak, tapi...tak boleh tido uwaaaaaa...

Moral of the story - aku pun tak tau apa moralnya.... ;-D

Ezam suh aku minum susu ibu...gilak!!

6 ulasan:

ezam berkata...

ada susu lain tau....



susu ibu...


maw?????

fiD berkata...

lol bro? isomnia?

Nazrul Azat berkata...

biase la beb, camne le kalo dah tue2 ni huhu...

Nazrul Azat berkata...

ezam ui, ksian la kt mak haku, xkan la dah tua bangka camni aku nk menetek kt dia lg, huhu....

Boy berkata...

waaa nk try laa.. gi bli japgik

Nazrul Azat berkata...

baik ko minum susu yg biasa tu campo madu, sama jer, kalo xbley tido jgn marah aku plak hehehe