SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

26 Julai 2010

GILA GILA GILA GILA..GELI MAT...

Gila sial!!


Aku bole lupe driving license aku mati bulan 4 dan aku baru teringat nk renew bulan 5, siap ke sana ke sini balik Kedah entah ke mana lagi dengan license yang mati! Mati la aku nak membayar kompaun kalo ditahan pak polisi. Masa aku nak renew ari tu terus jer aku buat 5 tahun sekaligus, tak gado nak ingat untuk renew setiap tahun. Gila gila gila gila...geli mat...



moral of the story - tolong tengok wallet korang setiap hari ape isi kandungannye, jangan tau nak kuar masuk duit jer

Tiada ulasan: