SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

28 Julai 2010

Hanya Kadang Kala Aku Terkenang

Korang, tetiba jer pagi nih on the way nak pegi opis aku dengar lagu nyanyian Alyah 'Tak Mungkin Kerana Sayang' di radio, dan - dan la aku feeling beb. Lagu ni sangat memberi makna tersirat pada diri aku yang sesekali jiwang, ade la something hatta Encik Ezamuddin pun tak tau ngehehe..., so aku tujukan khas lagu nih buat tatapan insan yang pernah hadir di hati ini...takdir dah menetapkan untuk kita tidak bersama, so kita enjoy!!!
SETIBA...DI PERSIMPANGAN...
LANGKAH KITA TAK LAGI SEHALUAN...
BERMULA...DI SAAT ITU...
TIDAK SENADA IRAMA DAN LAGU...
BEGITU HIDUP INI...TIADA YANG ABADI...
YANG PATAH TUMBUH...
YANG HILANG BERGANTI....
KAU...TELAH JAUH...
JAUH DARIKU...
TIADA RUANG DI HATI BUAT MU...
NAMUN HARUS KU AKUI...
ADA KETIKA...
DI MINDA KAU MENJELMA KEMBALI...
SEKALI...SEKALA ADA...
ADA RINDU YANG DATANG TIBA - TIBA...
TAK MUNGKIN...KERANA SAYANG...
CUMA TERGANGGU OLEH PERASAAN...
BEGITU HIDUP INI...TIADA YANG ABADI...
YANG PATAH TUMBUH...
YANG HILANG BERGANTI....
KAU...TELAH JAUH...
JAUH DARIKU...
TIADA RUANG DI HATI BUAT MU...
NAMUN HARUS KU AKUI...
ADA KETIKA...
DI MINDA KAU MENJELMA KEMBALI...
TAK MUNGKIN...KERANA SAYANG...
HANYA KADANG KALA...AKU TERKENANG...

4 ulasan:

ezam berkata...

awat jiwang sangat ni cheq...tell me lah!



dr.love,
ezam

Nazrul Azat berkata...

xdak apa aih, tiba2 dok teringat balik skandal2 yg dulu2 huhu

Princess Mulan berkata...

nih lagu "carik makan" i masa @ kotak merah :)

zackque berkata...

one of my feverets song ever... old memories remain bila dgr lagu ni...