SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

26 Julai 2010

Oranje...RCFC

6 June lepas selepas balik dari majlis kawen Sophia, kitaorang semua dapat la jersey masing - masing yang ditempah pada Denny Herry. Kaler oren plak tu aku diam jer la pasal aku bukan penyokong Belanda dan sesape yang pakai kaler oren nih akan sentiasa kelihatan lapar, satu info yang pernah aku dengar satu ketika dulu, betul ke tidak aku tak tau.


Sesi photo shoot pun bermula, walaupun aku tak bole main bola disebabkan cagu di kaki (alasan) namun kehadiran aku sebagai individu terpenting dalam skuad RCFC adalah wajib pada setiap kali sesi bergambar walaupun tidak ketika di gelanggang. Hakikatnya, aku tak minat bola, huhu...





Tiada ulasan: