SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

27 Julai 2010

Selamat Tinggal oh Cukai


11 Julai 2010

Pagi - pagi lagi dah bangun, lega dapat tidur dengan sangat nyengak, berkualiti betul tido aku kat Cukai nih, itu pasal sangat sayang Cukai hehe. Memandangkan aku kene balik awal pasal malam nye aku kene keje, so aku cepat - cepat kemas barang, nasib baik tak banyak. Lepas bersiap aku keluar kejap, tujuannye nak amek pix di Pantai Kuala Kemaman buat kenangan.

Apa kejadah la aku jalan - jalan awal pagi di Kuala Kemaman, ok la tu kang lewat - lewat panas. Aku just nak snap beberapa pic, aku sorang - sorang pun boleh jadi kan.




















Pada pasir di pantai pun aku jadi hal dengan aku, sekadar nak melepaskan isi hati











Then aku gerak menginggalkan pantai Kuala Kemaman menuju INTIM, nak menatap INTIM, mungkin buat kali terakhir, huhu











Tak lama di situ, pasal ada mata yang memerhati dan hari tu jugak dijalankan PAC hari terakhir, nape la aku tak dapat sesi hari ahad kan. Kemudian aku menghala balik ke bandar Cukai, singgah kejap restoran berdekatan untuk bersarapan.

Balik ke bilik hotel, aku keluarkan dulu beg, simpan dalam kereta, dan checked out. Aku kene cepat gerak balik ke Kota Damansara.

Selamat tinggal Cukai, insyaAllah aku akan datang lagi.

Perjalanan balik terasa sangat cepat, dalam dua jam lebih kira - kira 2pm aku sampai di rumah. Tak puasnya percutian di Cukai, memula jer rasa bosan tapi lama - lama jadi sayang.

Nak tido dulu, malam karang keje...

Tiada ulasan: