SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

22 Ogos 2010

Jejak Kasih

Tadi pagi lepas keluar dari kompleks PKNS Shah Alam, aku ternampak seseorang yang sangat aku kenal tapi dah lime tahun tak jumpe. Aduh...aku rase Ramadhan kali ni sangat2 bermakna, dapat jumpe balik Encik Sayuti yang kojo di UNIMAP Perlis dan wife nye dok di sek.13 Shah Alam. Sayuti nih adelah kawan lame aku yang memang betul2 punye kawan, panjang cite kalo nak borak pasal dia. Tapi wife dia tadi sangat chantek daripade aweks aku, huhu... (abeh la kene belasah Ash).

(Sayuti baju kaler coklat aku yg kuning tu lar)

Nih pic mase aku dan Sayuti joined SLG di Cosmopoint tahun 2003, nih pertandingan sape pakai sampin paling cun. Walaupun aku tak menang tapi aku tetap vogue, hehe...

Lepas ni nak jejak kasih lagi kekawan lame, paling nak aku jumpe seorang kawan yang bernama Sani yang pernah aku kenal mase darjah satu. Aku sangat berhutang budi dengan dia, time tu berlaku satu insiden dalam bas OTW balik umah, aku dibuli sorang budak besau, Sani ler yang protect aku. Tak lame lepas tu Sani dah tukau sekolah lain tak tau ape sebab. Agaknye kan, aku dibuli sebab cumel sangat kot, ahaks...

(Cumel kan aku dolu2 kan, musti korang jeles!)

(Tapi sekarang, aku kaki gado!)


Kalo ade sesape bernama Sani yang membaca entry nih dan masih ingat kes buli dalam bas sekolah tu, contact aku yer...

6 ulasan:

ezam berkata...

say bukan sani.

tapi suka naik bas sani ekspress.

boleyy??

Nazrul Azat berkata...

xmo sani pelesu, huhu
tapi ok la jugak bole buat stok ahahahaa

encik aidil banting berkata...

pegi soping x ajak. padahal aku dok s.alam je kot

Princess Mulan berkata...

masa kecik2 u sgt comeyy :)
dah besar, comey sgt... hehe

mazin? berkata...

bukan aku dalam bas tu..

aboyandnick berkata...

http://dapurbujang-aboyandnick.blogspot.com/2010/08/butter-prawn.html