SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

10 Ogos 2010

Marhaban Ya Ramadhan

Ramadhan datang lagi...

Nampaknye kejap lagi aku akan sahur sorang2, jer...Nasi dah tanak sup dah masak. Entah ade selera ke tak nak hadap sendirian. Tetiba lagu 'Kepulangan Yang Dinanti' macam kedengaran, owh emak...anak mu ini sedih tak dapat balik posa bersama family hatta raya nanti pon kena keja. UWAAAAAA....Tadi siang MPD edarkan kat semua staf muslim kurma sorang sekotak, tapi bukan kurma Yusuf Taiyub, bajet sangat. Apapun thanks MPB, alhamdulilah syukur...



Jom la tido, jap lagi nak sahur, tapi niat posa dulu ek, mana le tau tetiba terlajak tido ke huhu...


Tukang karut,
AzaT

5 ulasan:

o kambeng hitam o berkata...

selamat berpuasa der :)

nursarah berkata...

selamat berbuka puasa!

Nazrul Azat berkata...

kambeng - selamat bpuase juge ;-D
nursarah - selamat sahur, bpuase & bulka pose hehe

s820 berkata...

Azat, Salam Ramadhan. Selamat berpuasa :)

speckurosaklagi berkata...

slmat berpuasa dan berbuka...

call la mak...:)