SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

29 Ogos 2010

Mari Bercerita

Situasi aku sekarang adalah seperti gambar - gambar di bawah (credit to GOOGLE), tak ade idea nak karang mengarang bagai, huhu...

+

+

+

(belom muntah lagi, macam jer...)

=

&


&


&


hehehe...

tapi...

(Bajet aku RM30K - RM40K, err...)
=


U ols paham ke tak ape yang aku cobe katakan ??

Tukang karutnye,

Encik AzaT

1 ulasan:

encik aidil banting berkata...

aku paham, tapi bab bajet kawen tu aku rasa more than 3ok :)