SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

21 Ogos 2010

Nak Shopping Raye


Mase menunggu azan subuh pagi tadi sambil melayan Nur Kasih, aku sempat buat senarai barang yang nak dibeli. Tapi yang banyaknye barang untuk dibawa balik Kedah. Aku tak reti nak menggunakan ayat 'BALIK KAMPUNG' pasal umah omak den kat Gurun tu bukan dalam kampung, tapi taman perumahan. Tak berapa kena istilah tu, kene tukau kepada 'BALIK TAMAN', ahahaha....


Sebelum berbuka pose tadi omak den SMS la bagitau nak pinjam camera pasal nak bergambau sakan pade ari raye nanti. Aku iyakan ajer tapi dalam ati berkata 'MANE AKU NAK CARI CAMERA PLAK UNTUK AKU DAN OPISMATE POSE CHANTEK KAT OPIS RAYA NANTI?'. Dan - dan la aku survey kat MUDAH.MY, browse punye browse ada la yang berkenan tapi dalam hati berkate 'ADALAH LEBIH BAIK AKU ANGKAT BARU PUNYER', DSLR ke, kannnn....


Aku memang berhajat nak hadiahkan mak camera, tujuannye aku nak mintak mak amek pic menara jam tertinggi di dunia dekat Mekah mase mak pegi aji lepas raya nanti, tak kan la aku nak mak bawak DSLR dan snap bagai pro, huhu....


Memandangkan aku raye di Kota Damansara tahun ni dan seminggu kemudian baru boleh balik Gurun, so aku bercadang nak gantikan langsir, sarung, kusyen dan karpet  baru dan berwarna BIRU, i like BLUE

(living room idaman)

Cume baju raye jer aku belum deside nak kaler ape, antara tiga jer - MERAH MAK NGAH, HIJAU MUDA, BIRU NAVY. Sesenang angkat jer tiga kaler terus, puas....


Agenda esok, SHOPPING !!!!!!


Tukang karut,

Encik AzaT

7 ulasan:

s820 berkata...

Wah... Azat, selamat bershopping lah ye. Ooo... Kedah rupanya, tak sangka sekampung ye. Tapi saya kena turun lagi.. Jitra. Ok, enjoy ur shopping! :)

encik aidil banting berkata...

nk ikot soping!!!

eqbalzack berkata...

selamat berpose izat...

Nazrul Azat berkata...

s820 - nnti raye singgah gurun ye
aidil - aku br balik dr sh ala soping xhengat ;-D
bro eqbal - selamat bpose juge brooo, raye nnti jemput sy dtg umah ye sy xbalik raye huhu

ezam berkata...

wahhhh nak bagik emak dia DSLR....

bagus ini anak...

bila nk bukak posa sama ni azat wei....

>.<

ezam berkata...

wahhhh nak bagik emak dia DSLR....

bagus ini anak...

bila nk bukak posa sama ni azat wei....

>.<

Nazrul Azat berkata...

ezam, aku bkn nak belikan mak dslr, tapi alang2 kan ape la salahnye bole la mak aku snap bagai pro kat mekah nnti, huhu, nauzubillah...

Bile kamu free, bermola ini malam aku kojo malam huhu, kamis dah balik kedah, minggu lg 1 sume dh sebok nak raye, ape kate kau datang jer umah aku raye nnti aku xcuti la huhu