SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

04 Ogos 2010

Obat Kuat

Obat baru lagi??? Aiyaaaa....
Aku blur bila memikirkan ubat yang selama ini aku telan belum cukup power nak turunkan tekanan darah aku. Memang betul aku tak bersenam langsung, itu pasal tekanan darah agak merisaukan. Nasib baik la pasal makan aku control, iye la dah tua - tua nih tak kisah sangat nak makan ape asal kenyang, sudah. Tapi kalo skip makan atau tak kenyang akan membuatkan aku senang sangat headache. Stress dengan keje pun penyebab utama tekanan darah aku selalu tak stabil, banyak sangat fikir, rehat dan tido tak cukup. Doc Rohaya siap warning, kalo aku tak jage kesihatan aku potensi kene stroke sangat tinggi. Haish...Mungkin lepas raya nanti aku kene bersenam secara rejim, join fitness center macam Encik Ezamuddin ;-D

Moral of the story - jagalah kesihatan you all sebelum terlambat

2 ulasan:

s820 berkata...

Azat, kuatkan semangat untuk azam lepas raya... :D Betul tu, jangan skip makan. Chayok!

Nazrul Azat berkata...

mekasih s820, mmg kene kuatkan azam dr skng gak