SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

09 Ogos 2010

Tilam Vonooooo.....

Owh, sadapnye tido di petang ari senin nih...

Tajuk entry tak bley belah, saje propa. Inipun rase nak tido lagi sampai esok pagi, 4 pagi tadi aku dah bangun iron baju siap pape yang patut. FYI, pagi tadi aku ade test bertulis untuk B41 kat Institut Profesional Baitulmal aka IPB yang dekat Taman Maluri tuh. Sengaja kuar awal pasal itu area jam cam sial. Test pun ok, cume soalan tak bley belah, banyak sangat pasal RTM. Soalan esei BM plak sengaja jer aku jawab dengan nada membodek RTM, and soalan BI aku kutuk tv swasta. Sangat lupa daratan kat mane aku cari makan. Jangan harap la aku ade masa nak buat revision, malas + tak sempat, dan malas nak mengharap sangat. Tapi dalam hati punye berangan tak hengat nak jadi anchor, huhu...

P/S - pix takde kaitan ek dengan tilam Vonoo

2 ulasan:

fzy fuzzy berkata...

^_^

ezam berkata...

inshaallah dapat!!!