SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

10 Ogos 2010

Tragedi Buah Durian

Makan durian lagi????



Pade 5 Ogos lepas (sori lambat publish entry) dekat Sri Pentas berlangsung untuk kali kedua pesta mabuk durian, ini pasal nak sambut Ramadan ke hape ade aku kesah pasal aku tak boleh makan durian. Aku layan buah import je, bagak tak?


Dorang sume nih asal makan free jer sume pakat nak melahap, naseb baik la tak ade pokok, kalo la ade pokok mau dorang nih sume panjat ke pokok terus cam monyet, haish...


Korang tengok, betapa gobu nye isi durian nih!! Alangkah malangnye aku tak bole makan ;-(

Ini la pose chantek bebudak RC termasuk la aku yang bajet hot


Cume...


Aku telah menelan isi pada dua bijik langsat & manggis nih walaupun pada mulenye tak gamak, cumel sangat ;-D

 
Sekian...


Tukang karut,
AzaT

Tiada ulasan: