SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

26 Ogos 2010

YEAY, BALIK TAMAN!!!!!!

Yeah !!!! Hari yang dinanti telahpun tiba....

(credit to Google)

Pagi karang lebih kurang 10am aku nak balik ke Kedah, cuti 5 ari. memandangkan raye kang aku kojo demi MPB terchenta dari 1 September sampai la 15 September, so aku amek peluang balik jumpe mak and family, tolong mak ape yang patut untuk raya. Rase cam nak nanges jer, UWAAAAAAAAA......


(Credit to Google)

Doakan aku selamat sampai yer kengkawan...MUAHHHHHHH!!!


(credit to Google)


Tukang karutnye,

Encek AzaT

5 ulasan:

SURIA AMANDA berkata...

semoga selamat sampai..hati2 dijalan raya ye bro...sedihnya kerja time raya..

ezam berkata...

drive thru elok2 na~

s820 berkata...

Azat, selamat bercuti-cuti. Pandu dengan cermat...ingat mak kat taman tu. :)

mazin? berkata...

selamat bercuti bro.. ha ha ha

Nazrul Azat berkata...

u ols, i xbalik raya...UWAAAAAA