SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

26 September 2010

Aku perlukan korang...


Aku dah kembali ke KD... ;-D

Sebelum bertolak dari Gurun tadi aku sedih amat sebab mak sampaikan wasiat sebelum dia bertolak ke Mekah bulan depan. Sebenarnya aku belum puas menangis... ;-(

Minggu nih aku kejer malam... ;-D

Aku dah tak tau nak cakap aper, perasaan bercampur - baur... ;-(

Kawan - kawan...aku perlukan korang...

6 ulasan:

encik aidil banting berkata...

aku kn ada. tilam vonoooooooooooooo

hik hik hik

encik aidil banting berkata...

aku kn ada. tilam vonoooooooooooooo

hik hik hik

ezam berkata...

alalalalalalala......

jgn sedey2.....
u got my number..
u got my fb..
u got my belog link...
u got me as friend..

msg2 aje....
kolo nk ngeteh bitau aje....
inshaallah bisa diatur~

Nazrul Azat berkata...

thanks kawan2

Jerung Rimba Putih berkata...

Call mak selalu yer..
Keje keje jugak kesihatan tu penting.
Jgn tak makan dek terpikirkan benda2 lain yg bleh menganggu kesihatan.
Member2 sentiasa disekeliing. Try to appreciate them. Take ur time to talk. Theyre all ears! :)

SURIA AMANDA berkata...

mcm sadiss jer citer lu bro..apo lak masalah eh?feel free to email me la kalau u need someone to share