SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

24 September 2010

Err...70's ?

Semalam si Azlan kabarkan, tema untuk open house MPB kali nih adalah 70's. Err...zaman feberet aku tuh, dan satu hal lagi yang dia bagitau, setiap department kene hantar sorang wakil untuk perform. Sekali lagi err...dan aku yang Azlan suruh jadi wakil. Err...kali ketiga, mentang - mentang la aku amat taksub dengan zaman tu, aku jugak yang jadi mangsa kan! Err...kali keempat, cemana ye? Aku nak kene jadi macam Hail Amir ke? Err...

6 ulasan:

SURIA AMANDA berkata...

ok gak bro...tapi tang rambut kena pakai palsu nyer la...ada berani kaaa???

encik aidil banting berkata...

best2! nak join :)

ezam berkata...

jadilah jatt black doggie bone..hehehhee

Nazrul Azat berkata...

err...mane aku nak cari costume? uptown ade la kot, uhuhuuuu

Jerung Rimba Putih berkata...

Wahhhh menari cocok langit?? best2!! HAHAHA... susah2 suruh je Azlan tu carikan.. kalo tak tanak wakil2... hahaha make sure suh amik video yer.. nak tengok org menari cocok langit... lol :p

mazin? berkata...

apa barang hail amir bro ... uji rashid la lagi best!