SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

05 September 2010

Maafkan TV3


Bagus la TV3 dah tarik balik siaran iklan raya yang sangat kontroversi tu, patut la sejak jumaat malam dah tak disiarkan. Nampaknya TV3 sangat peka pada setiap sudut dan penjuru siarannya serta pandangan penonton yang keliru dengan iklan berkenaan. Aku selaku kakitangannya mewakili TV3 memohon jutaan maaf andai ada pihak yang tersinggung dan perkara berkenaan tidak akan diulangi lagi. Maafkan TV3.

6 ulasan:

ezam berkata...

perghhhhhh...TV3 patot amik kamu as a spokeperson.


sapa yg aprroved tuh patot kena suspend!

Nazrul Azat berkata...

ezam - aku mana bley jd spokeperson, aku xsantek, err yg approve iklan tu rasanye ekau sendiri pn tau huhu

encik aidil banting berkata...

as advertising student, based on my opinion. x slh kita nak buat pembaharuan. mslhnya, cuma pemikiran rakyat malaysia ni asek nak fikir yg negatif je. yg positif mane dia nak nmpk. evolusi dlm dunia advertising semakin lama semakin maju. bila ada pembaharuan sikit mula dah nak melenting. pandai mengkritik, buat x pandai. cuba appreciate sikit even tiru ala2 santa clause. tp ni malay version kot. bile pemikiran rakyat kita nak maju kalau semua benda pun salah? haaaa, kan da membebel. hahaha

encik aidil banting berkata...

as advertising student, based on my opinion. x slh kita nak buat pembaharuan. mslhnya, cuma pemikiran rakyat malaysia ni asek nak fikir yg negatif je. yg positif mane dia nak nmpk. evolusi dlm dunia advertising semakin lama semakin maju. bila ada pembaharuan sikit mula dah nak melenting. pandai mengkritik, buat x pandai. cuba appreciate sikit even tiru ala2 santa clause. tp ni malay version kot. bile pemikiran rakyat kita nak maju kalau semua benda pun salah? haaaa, kan da membebel. hahaha

Nazrul Azat berkata...

waaah!!! pendapatan yg hebat !!! inilah anak melayu yang harus dijadikan contoh, salute!!

OK GO

izee berkata...

aii,my opinion..mmg xbrp bgus sbb soal agama amat sensitif..fikir2 kan la...seolah spt menyamakan ngan krismass je..sy xsetuju..huhuhhhhh
nway salam ziarah dr "ketulusan hati" yg ikhlas.. :D