SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

30 September 2010

Sape KAWAN ???

Siapakah itu KAWAN???

KAWAN tu bkn mcm main FUTSAL.

Mula-mula kejar.. dah dapat sepak...



KAWAN tu bkn mcm main SKATE.

Mula-mula gosok..lepas tu pijak....



KAWAN tu bkn mcm main RAGBI.

Mula-mula tangkap.. dah dapat tendang..



KAWAN tu bknnya mcm PAMPERS...

dah pakai, buang..



KAWAN tu bknnya mcm BARANG KEMAS.

Waktu baru beli pakai. Dah sengkek gadai.



KAWAN tu bkn mcm PELANGI. Hari cerah

takde..hujan gerimis baru muncul..



KAWAN tu bkn mcm KERETA.

Rosak skit,jual.. ambik kereta baru..



KAWAN tu bkn mcm CHIPSMORE..

kejap ade kejap takde..



KAWAN tu bkn mcm BANK.

Bila dah takde duit,pegi kat sana ambik.



lagi.....KAWAN tu mcm ape ye????

Haa..KAWAN tu mcm U OLS la. .

bila saya update blog 

u ols akan baca entry saya dgn teliti sampai habis....dan tersenyum2...



Walau ape pun tanggapan org tentang KAWAN..

bagi saya, KAWAN tu penting.



Seorang KAWAN takkan biarkan KAWAN dia menangis,

sedih, berduka dan sebagainya.



KAWAN yg sejati adalah seorang KAWAN yang dapat diajak duduk dan berbincang tentang pelbagai perkara.



Yang penting, seorang KAWAN akan sentiasa menghadiahkan senyuman kpd KAWAN - KAWANnya.. :)



Sayang U OLS ... muah muah



he...he..he



Suke KAWAN dengan u ols,

Azat

4 ulasan:

SURIA AMANDA berkata...

oho...mengenakan orang eh...lawa rupe awek awak yang bagi kiss tu eh...hahahahah...

encik aidil banting berkata...

muah2!

:)
:)
:)
:)
:)
:)
:)
:)

cukup x?
hahahaha

noreed berkata...

kawan sejati sukar dicari...
tp kan comel lah kwn awk tu

mazin? berkata...

kawan2 jangan sampai jadi lawan