SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

03 September 2010

Selamat Harijadi, Mak

Hari nih, 3 September adelah hari ulangtahun kelahiran emak aku, Puan Marinjani bt Ismail Khan. Umo mak sekarang dah 57 tahun, dah tue dah mak aku. Sedih plak bile memikirkan mak yang dah semakin menginjak usia. Walaupun masa aku kecik dulu aku selalu kene balun oleh mak pasal kedegilan aku yang sangat terlampau, tapi aku tetap sayang mak. Sejauh mana pun aku pegi, aku tak pernah lupakan mak, apapun aku makan aku mesti teringatkan mak, rase nak nanges beb...



Mak, ajat sayang mak sampai bila - bila...selamat hari jadi !


Anakmu,

AzaT

3 ulasan:

ezam berkata...

wow sangat hot lah makcik muda2 dulu...tak mcm azat...eh tercarot tuan belog plak..hehehehe


alhamdulillah masih lagi punya ibu dan harap2 dapat berbuat baik kepada ibunya ya....

buat yg terbaik,inshaallah keberkatan akan datang kemudian nanti :))

encik aidil banting berkata...

selamat hari jadi mak :)

Nazrul Azat berkata...

ekau mmg kan ezam, aku alim ulamak sket xbley sexy maxy hehe, itu la nasib baik ade mak lg walaupun dh xde ayah, sedih beb