SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

11 Oktober 2010

Ampunkan Aku


Ya Allah, ampunkan aku...aku tak berlaku jujur kepada orang yang menyayangi aku... aku tak jujur pada mereka ya Allah, kerana ketamakkan ku...mereka menjadi mangsa...

Apakah kerana aku pernah diperbodohkan, dan kini mereka yang perlu terima balasan??

Ampunkan aku...
Ampunkan kesalahanku...
Ampuni hambaMU ini...
Aku terlalu lemah...
Hanya padamu aku berserah

3 ulasan:

From Deep berkata...

kenapa jat..kenapaaaaaaaa... kau buat begituuu...hehe

encik aidil banting berkata...

are u ok?

Nazrul Azat berkata...

jeey - xde ape la, jgn risau
aidil - aku ok jer, nnti la aku cite