SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

13 Oktober 2010

Asam Pedas Chef Azat


Entah kerajinan apakah yang melanda diriku ini menyebabkan aku pegi kedai dan beli barang untuk masak lauk asam pedas untuk makan tengah hari.


Burp!! alhamdulilah...enak banget ;-D


Ade banyak lagi tu, ade sesape nak rase 'kesedapan' masakan aku bole la datang ye, heeeeeeeeee......

3 ulasan:

SURIA AMANDA berkata...

wahhhh..kalau campur bendi dan daun kesum mesti meletup nih...orang lelaki pun terer masuk dapur kan?

Nazrul Azat berkata...

puan lisa, daun kesum xde tadi huhu, bendi sume kering dh, kedai tah pape tah, huhu, sy mmg suke masak, psl tu la debab hehee

From Deep berkata...

macam balas dendam smlm jer... blk kelaporan...hehe