SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

15 Oktober 2010

BAJET 11.11.11



Sedang BAJET 2011 dibentangkan Pak Najib, dan-dan tu jugak aku mencongak-congak bajet untuk 11.11.2011. BANYAKKAH RM YANG KENE KELUAR?

Huhu...aku rase macam tak berapa cukup. Cemana yek nak bagi cukup pasal aku nak buat majlis GRAND BANGET ala-ala PERKAHWINAN KAYANGAN gitu. Jangan jadi PELAMIN ANGANKU MUSNAH sudah, huwaaaaaaa...

Alamatnye, hmm...tak payah cakap, aku rase ramai orang pun dah, sedang dan akan buat benda yang sama.


4 ulasan:

encik aidil banting berkata...

sempat lagi nk kumpul duet. sebulan RM1000x10bulan: RM10000.

semoga berjaya!

Nazrul Azat berkata...

makasih aidil.....

ezam berkata...

bersederhana sudeyyyy....takyah gren2 yg penting moment2 happiness tuh ada...

~aSHa~ berkata...

good luck..semoga semuanya akan menjadi kenangan terindah