SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

21 Oktober 2010

Catatan Sebelum Tido

Oh blog yg bucuk,


1. Aku rase macam nak demam, kene sampuk ke hape di opis tadi
2. Jamuan kesyukuran sempena pemergian Cek Fendi untuk menunaikan haji selamat berlangsung tadi, walaupun aku sedekahkan duit agak besau, tapi aku yang tak dapat makan, tak ape, sedekah aje
3. Ash tengah susah hati, risau nak tinggalkan aunty Rubi, Ash terpaksa balik dengan hati yang luka kerana seseorang, tak sangka sampai macam tu sekali
4. Aku gembira dengan encik Ezam yang dapat keje baru, good for him
5. Aidil busy dengan assignment, teruskan usaha kamu
6. JR menghitung hari untuk Kinabalu Climbathon, ARAMAITE !!!
7. Esok mak buat kenduri doa selamat pemergian mak untuk menunaikan haji, Ajat mintak maaf sebab tak dapat balik
8. Keje ok aje ari nih, tapi tak klimaks macam selalu, letih la
9. Ari nih asik blog walking aje, suke baca blog orang lain
10. Minggu ni dapat kurangkan pengambilan nasi, lama2 kurus la aku hehehe
11. Bosan pulak dok sorang2 kat rumah ni, huhu
12. Malam ni rasanya tak makan, sangat tak ade selera
13. Kenapa si Kera tu kejap baik kejap tak baik dengan aku? Motif?
14. TV tiba2 mati, TUUUTTT sangat
15. Aku mengharapkan esok adalah hari yang terbaik dari ladang, ngeeee
16. Malam ni nak tido awal (ces macam la ada bini)


Sekian, selamat malam....

2 ulasan:

L.E.N.S.A-N.A.N.I berkata...

jgn tensen2.. nnti cepat tua.. rileksss.. he3..

L.E.N.S.A-N.A.N.I berkata...

jgn tensen2.. nnti cepat tua.. rileksss.. he3..