SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

26 Oktober 2010

CINTA...IBARAT KENTUT???


cinta...ibarat kentut...
makin dipendam makin gelisah...
bila dilepaskan...
AHHHHHHH lega rasanya...

REALLY ???
Masalahnye aku tak rase pun bercinta tuh macam kentut
ko ade ??
muahahahaaaaaa...

Malas ah nak pikir
tido lagi baguih

ZZZZZZZZZZZZZZZZZ...PRROOOOOTTTTT!!!

6 ulasan:

My Little Diary berkata...

hahaha.. mgkn betul jgk tu...

entry terbaru "kekasih gelapku"

Cecilia OrkidscyL berkata...

cinta ibarat kentut..mkin d pendam mkin gelisah..mcm btul juga oh..hehe

SURIA AMANDA berkata...

sapa masuk bilik u bro..sure mati katak..asyik kena kentut jer..

~ayu.oyie.yuna~ berkata...

hehe..betul la 2..cinta ibarat kentut..
selagi x lepas x ke seksa..hihi..

AshMe berkata...

bluweekk..ajat busukkk.bf sapa la ni?huh..

Are-Gya berkata...

ek mcm tu ek..xde rs mcm tu pon memandai je ko..hahahahaha