SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

31 Oktober 2010

Edisi #235


Tak bole nak tido sangat malam tadi, entah apa yang aku fikir, mencari penyelesaian kepada masalah yang tak berkesudahan. Tapi hari nih aku kena super duper happy, dah nak balik ke Kota Damansara tengah hari kang, meneruskan perjuangan di medan percintaan muahahaha...

Untuk edisi ke 235 ini aku nak mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang sudi menjengah ke blog aku yang tak seberapa vogue ni, sure korang semua runsing kalo singgah blog aku ajer entry-entry nye sangat membosankan, sikit-sikit problem, tak pun entry berangan, membuatkan korang muntah ijau, hehee...ape nak buat ini la kekasih gelap aku, tempat aku mengadu susah senang, tak suke bace boleh blah !!!

Tak tau nak cakap ape dah, tunggu aje la edisi aku 8 November nanti, hahahaaaa...Serentak dengan itu, AKU AKAN BERHENTI BERBLOG SELAMA LAPAN HARI, sekian terima kasih.

TUNGGU !!!

7 ulasan:

ezam berkata...

haishhhhh nk gak buat revolusi mcm hot fm ka...

Jerung Rimba Putih berkata...

8 hari!!!! tuuuuut!!!

Nazrul Azat berkata...

ezam - nk rest kejap je hehee
JRP - busuk !!!!

beLalanG berkata...

bru je nk berkunjung kt sini.. 8 hr plak die break...
take a break.. have a kitkat :D

Nazrul Azat berkata...

saje je nk break kejap, ade sesuatu menanti, heheeeeeeeeeee

nas berkata...

kenape ek nak take break 8 hari? lama tue? bercuti bersama yg tersayang ek? aku nie tengah final exam pon tengah bz berblog :P

Nazrul Azat berkata...

nas - aku pn xtau nape aku break 8 ari, ttiber aje, tapi 8 nov ni hari penentu masa dpn aku la, kalo positive ke negative ke nnti aku update di blog, so tunggu...