SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

24 Oktober 2010

Malam ni keje, UWAAAAAAA

Lagi 6 jam kot ke tengah malam, tapi aku dah puas golek-golek nak tido pasal malam nanti keje, tak jugak bole tido, udah la malam karang keje sorang-sorang, sunyi sepi, BISO BONAR!! Siap la aku disko kan ajer workstation aku tuh. Gila weh sorang-sorang aku jer kot kat penjuru alam, huhu...tibe-tibe...


UWAAAAAA !!!!!!!! MATI LA....


5 ulasan:

My Little Diary berkata...

selamat bekerja malam... he3x

Nazrul Azat berkata...

mekasih, huhu....

Vanilla Espresso berkata...

Selamat Berkoje Mr Naz,koje tu satu ibadah,tak kisah lah keja malam ke keja siang kan,yang penting carik rezeki halal...adios amigosss

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

syok juga kerja mlm kan bro..sunyi je.tenang...

ezam berkata...

sama lah kiter~